Smycze reklamowe
Smycze reklamowe mogą bowiem nosić dowolne nadruki, których treść może w skrócony sposób oddawać sens prowadzonej kampanii. Na nadrukach tego rodzaju często umieszcza się idee, wartości lub po prostu krótkie informacje odnoszące się do tejże kampanii. Może tam też znajdować się logo jej organizatora.
Jakiego rodzaju kampanie społeczne wchodzą tutaj w grę? Przede wszystkim mogą one dotyczyć kwestii ekologii, ochrony środowiska, rozmaitych problemów społecznych, a także spraw międzynarodowych.
Jak dystrybuuje się smycze reklamowe przy tego rodzaju okazjach? Przede wszystkim poprzez ich rozdawanie na związanych z kampanią happeningach czy spotkaniach, ale także na ulicy, gdzie rozdaje się je przechodniom. Smycz taka ma za zadanie przypominać właścicielowi o idei promowanej przez kampanię i sprawić, by zaczął się z nią utożsamiać.
smycze reklamowe najczęściej spełniają swoją funkcję – właściciel z całą pewnością zapozna się z treścią umieszczonego na nich nadruku. Tym bardziej, jeśli nadruk ten będzie interesujący lub efektowny.
Rzecz jasna smycze takie nie są jedynym narzędziem marketingowym wspomagającym kampanie społeczne. Pełnią one jedynie rolę pomocniczą względem innych działań, jak reklamy telewizyjne, billboardy, itp. Nierzadko jednak, jak wspomniano, potrafią przyciągnąć do akcji wielu ludzi i sprawić, by zaczęli się z ideami głoszonymi podczas kampanii utożsamiać. Są zatem istotnym elementem takiej kampanii, czasem decydującym o końcowym sukcesie.
Tags: smycze reklamowe, smycze reklamowe projekt, smycze reklamowe wygląd, smycze reklamowe z nadrukiem